SMF bloggande loggbok

Vår interaktiva loggbok, där vi skriver av oss om veckans aktiviteter och åsikter :)

VEM ÄR JAG - SAMUEL HAMMENLIND

Kategori: Allmänt

Samuel JohNNyBRAvo Hammenlind

Chacha bloggen jag heter Samuel Hammenlind och är 19 barre, farsan e från stockholm och morsan e från karlstad. Jag är dock född i Karlstad eftersom farsan flyttade hit på 90 talet och jag e född 95.

Mina intressen är min voffe och min bil samt att gejma med polare och sist men inte minst så har jag ett ovanligt stort intresse för tjejer, fråga mig inte varför men det går i släkten antar jag.

När jag var mindre så reste alltid min familj utomlands och det var riktigt tråkigt men jag var kid, men jag tyckte om att flyga så jag klagade inte. När jag var 6 så började mina föräldrar bråka när vi var på semester och då skiljde dom sig dirr vi kom hem vilket gjorde att mina föräldrar totalt hatar varandra än idag.

På fritiden så brukar jag spela olika spel, oftast counter-strike, det är det ända spelet jag aldrig har tröttnat på och jag tröttnar väldigt fort på spel. Counter-Strike har jag kört sen år 2000, och spelar på en allmänt hög nivå fast jag har inte satsat på proffsnivå eftersom det kräver för mycket av ens liv, jag håller mig hellre till att bara ha det som fritidsintresse. Jag har också en hund som sagt som är min lilla prinsessa som har sin egna tiara.

Jag är förövrigt homosexuell. 

 

Jag har nog inte så mycket mer att skriva om, så puss puss <3

 

KOMMENTARER:

  • Ylva säger:
    2014-08-20 | 18:14:52

    UNDERBAR presentation! Tack :D

  • kid säger:
    2014-08-21 | 01:06:15

    Den som redigerade mitt blogginlägg, watch out säger jag asså, fucking kid dra åt helvete

Kommentera inlägget här: