SMF bloggande loggbok

Vår interaktiva loggbok, där vi skriver av oss om veckans aktiviteter och åsikter :)

Vem är jag? Per-Erik

Kategori: Allmänt

Vem är jag

Jag heter Per-Erik, jag är 19 (född 95), bor med far, mor och en syster. Jag gick på IT-Gymnasiet's Design-linje där det bästa jag minns från den utbildningen var fotolektioner, men vi gjorde även logotyper åt företag och grafiska tryck för föremål som flaskor och matvaror. Jag tycker om all kultur samt samhällsämnen som tex historia o politik. På fritiden brukar filmredigering och läsa bli ett tidsfördriv.

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2014-08-20 | 18:05:01

    Oj! Vad mycket intressen du har... Kände mej i lätt underläge här ;) nej men va kul att du är intresserad av så mycket olika saker! Tack för en bra presentation

  • Ylva säger:
    2014-08-20 | 18:05:24

    Kommentaren var från mej :)

Kommentera inlägget här: