SMF bloggande loggbok

Vår interaktiva loggbok, där vi skriver av oss om veckans aktiviteter och åsikter :)

Vem är jag? Patrick

Kategori: Allmänt

 
 
Jag är en kille på 24 år från Grums och är fotbollsintresserad som få personer kan vara.
Har dessutom datorn och film som stora intressen.
Det jag gör mest på datorn är att spela online, mestadels så blir det WoW.
 
Om det är något ni undrar över så fråga bara..

 
Det lag jag håller på är Liverpool!!
YNWA
 
Lämnar två citat från Bill Shankly som jag känner sympati med:
 
'Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that.'
 
'If you are first you are first. If you are second you are nothing.'
 
 

KOMMENTARER:

  • Ylva säger:
    2014-08-20 | 18:00:36

    Kanonbra presentation! Kan tyvärr inte hålla med om fotboll, tycker det är astråkigt själv, men man blir ju nästan sugen på att börja spela när man läser o träffar nån som brinner för det som du. Bra citat också!

Kommentera inlägget här: