SMF bloggande loggbok

Vår interaktiva loggbok, där vi skriver av oss om veckans aktiviteter och åsikter :)

Vem är jag ?? - Kate

Kategori: Allmänt

 Hej mitt namn är Kate Karlsson och jag är 19 år.
Jag är uppväxt i Karlstad men även på skoghall. Jag bor nu i egen lägenhet i Grums där jag bott i ca ett och ett halvt år.
 
Min familj består av Mamma och hennes sambo samt Pappa och hans sambo. Har även 3 syskon Matilda, Robin och Patricia. m.fl
 Mina föräldrar flyttade isär när jag var 3 år. Jag flyttade väldigt ofta mellan dom innan jag fick min lägenhet.
Min barndom är inget jag pratar om, men kan säga att jag inte önskar någon den samma.
( har nyligen bytt namn då jag inte var nöjd med mitt gamla )
 
Mina intressen är att umgås med vänner och familj, jag håller även väldigt gärna på med fordon eller läser en bok.
Mitt humör är oftast på topp så jag är sällan arg.
Jag är inte häller rädd för att säga vad jag tycker och tänker. 
 

KOMMENTARER:

  • Ylva säger:
    2014-08-20 | 18:18:16

    Kul att få veta lite mer om dej! Jättebra presentation. Älskar att du är positiv och alltid säger vad du tycker och tänker!

Kommentera inlägget här: