SMF bloggande loggbok

Vår interaktiva loggbok, där vi skriver av oss om veckans aktiviteter och åsikter :)

Vem är jag? - Emmi

Kategori: Allmänt

Hejhej!
 
Jag heter Emmi och är 19 år gammal. Min familj består av mamma Malin, pappa Hans, syster Isabell och även katten Selma. Jag är uppvuxen i det lilla samhället Hagfors och bodde där tills jag var 16 år gammal. Jag trivdes inte alls i Hagfors när jag bodde där och kände att jag behövde en förändring så jag bestämde mig för att söka musiklinjen på Sundstagymnasiet. När jag skulle börja skolan så flytta familjen med mig ner till Karlstad. Jag trivdes tusen gånger bättre på gymnasiet i Karlstad och träffade många underbara vänner. 
 
Mina intressen är media, att fotografera, filma, redigera och gillar även att hålla på med hudvård och smink. På min fritid så gillar jag att ta det lugnt, ha fotograferingar med vänner, kolla på serier och ha filmkvällar med mina kompisar. Min största dröm här i livet är att flytta och bo i Brighton, England. Mitt dröm jobb är att arbeta som spa- och hudterapeut och möjligtvis ha ett eget företag.

KOMMENTARER:

  • Ylva säger:
    2014-08-20 | 17:57:56

    Kul att få veta lite mer om dej Emmi. Måste varit en stor förändring att flytta från Hagfors t Karlstad när du bara var 16, starkt gjort!

Kommentera inlägget här: