SMF bloggande loggbok

Vår interaktiva loggbok, där vi skriver av oss om veckans aktiviteter och åsikter :)

Vem är jag? Emma Svensson

Kategori: Allmänt

 Hej, mitt namn är Emma Svensson och jag är 21 år gammal. 
Jag är uppväxt i Karlstad på Orrholmen, men för nuvarande bor jag i Vålberg där jag bott i ca. ett halv år. 
Jag är en snäll, omtänksam och positiv person men kan också vara väldigt envis. 
Min uppväxt har varit lite upp och ner, vill inte gå in på detaljer. 
 
Min familj består av mamma, pappa, min son  och mina äldre  två syskon m.fl. 
Mamma och pappa skiljde sig när jag var 11 år, mamma bor på Orrholmen och pappa i Arvika, 
jag har hela mitt liv bott hos mamma och inte haft så bra kontakt med pappa utan bara några få gånger. 
Min syster bor på Hammarö med sina två barn och man och min bror bor på Kvarnberget med sin flickvän. 
Min son föddes den 4 Januari 2014 och är nu 7 månader och heter Liam. 
 
Mina intressen är att vara med vänner,shoppa och lyssna på musik. 
 
De var allt om mig, haaaaaaajjjj dåååå !!! :) 
 
 
 
 
 
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Ylva säger:
    2014-08-20 | 18:37:03

    Vilken bra presentation! Härligt att du är en positiv person även om livet varit upp å ned. Några av mina största intressen är också att shoppa och att vara med vänner. Trivs du i Vålberg eller längtar du tillbaka till Orris ibland?

Kommentera inlägget här: