SMF bloggande loggbok

Vår interaktiva loggbok, där vi skriver av oss om veckans aktiviteter och åsikter :)

Vem är jag- Emelie Larsson

Kategori: Allmänt

  Hej! 
 
  Jag är 20år och är uppväxt i Säffle men bor numera i Grums kommun.
  Min familj består av skilda föräldrar samt en halvsyster. Släkten jag har är väldigt stor plus några i Italien.
  
  Alltid positiv och glad samt att jag har "skinn" på näsan och vet vad jag vill.
 
  Intressen som jag har är Dans (Bugg och foxtrot.) Motorsport (Folkrace.)
  Fotografering (Naturbilder/Vinterbilder samt familjebilder)
  Umgås med vänner/familj och min sambo.
  Men som sagt mitt största intresse är såklart dansen.
 
 

KOMMENTARER:

  • Ylva säger:
    2014-08-20 | 18:10:02

    Åhhhhh, jag vill också lära mej dansa, kan du inte ha danslektion med oss det vore asroligt!!! Härligt med nån som alltid är glad å positiv, då blir man ju på gott humör själv bara man ser dej :) Tack för bra presentation.

Kommentera inlägget här: