SMF bloggande loggbok

Vår interaktiva loggbok, där vi skriver av oss om veckans aktiviteter och åsikter :)

Vem är jag? Desiree Frykstedt

Kategori: Allmänt

Hej!
Jag heter Desiree frykstedt och är 20 år, bor i karlstad hos min pappa men vi flyttar till vålberg om en vecka. Min familj består av pappa Benny, Lillebror Mattias och stora syster Aleandra. Jag har även en pojkvän som heter Jonas och hans familj är som min familj också.
Mina intressen är att resa och lära ut inom förintelsen och hockey. Jag tycker också det är kul att vara med vänner.

Jag vill jobba med barn upp till 3 år på förskola därför att jag älskar barn och i den åldern är det roligast tycker jag.

Jag är väldigt skoltrött men ska ge denna smf gruppen en chans i 10 dagar så får vi se vad som händer senare.

KOMMENTARER:

  • Ylva säger:
    2014-08-20 | 18:12:49

    Jag hoppas verkligen att du stannar i gruppen Desiree! Jag tror du kan ha mycket att tillföra! Det vore roligt om du kunde ha en föreläsning för oss andra om Förintelsen, jag vet ju att du kan en massa om det där. Tack för en bra presentation!

Kommentera inlägget här: