SMF bloggande loggbok

Vår interaktiva loggbok, där vi skriver av oss om veckans aktiviteter och åsikter :)

Detta är jag,Cecilia Kaboonram/Magnusson!

Kategori: Allmänt

Hallå,Hallå alla mina fans därute!
Hoppas att ni alla har haft en bra dag. Idag har jag faktiskt tänkt att jag ska berätta lite om mig  själv, vem jag egentligen är, inte hockeyspelaren Cecilia/Sessan som många känner. Jag ska börja med att säga att jag heter Cecilia Ranée Kaboonram/Magnusson och är halvt thai. Min mammi är från Thailand, medans min gotzelina(pappi) kommer ifrån Sverige. Jag föddes år 1991 och så länge som jag minns så har  jag älskat att lira hockey och att vara på isen. Det är där jag kan vara mig själv som mest och det är på isen som jag mår bra oavsett omständigheter. Jag har lirat hockey så länge som jag minns, började först lira hockey i Karlskoga, bara för skoj skull, men sedan så ville jag utveckla mig själv som hockeyspelare, därför valde jag att börja lira hockey i Kristinehamn. Vi lirade först i div 2 sedan gick vi upp till div 1. Jag utvecklade mig mycket under mina säsonger i Kristinehamn. Utifrån hockeyn så är det shopping,sång,musik,träna och vara mitt sambo som är ett av mina största intresse. Trots att hockeyn är det bästa jag vet, så kände jag dagen då jag fyllde 21 att det är någonting som fattades i mitt liv, vad det var, hade jag inte en aning, tills dagen då jag träffade mitt sambo. Han är en man som har rest mycket, sett mycket och gjort mycket. Under tiden vi har varit ihop så har han fått mig att insett mycket saker och jag har även upptänkt mycket. Ishockeyn är inte längre mitt allt, utan nu vill jag ut och resa, träffa människor och uppleva livet.
 
Har en bra dag, vi ses snart igen bloggen! puss // Cissi

KOMMENTARER:

  • Ylva säger:
    2014-08-20 | 17:55:33

    Sjukt cool presentation! En hockeytjej i klassen, riktigt coolt!

Kommentera inlägget här: