SMF bloggande loggbok

Vår interaktiva loggbok, där vi skriver av oss om veckans aktiviteter och åsikter :)

Vem är jag?

Kategori: Allmänt

Vem är jag? Jag är Sebastian Neo Karlsson.
Jag är 19 år och född i Karlstad. Jag bor nuvarande i Grums. 

I min familj är vi 6 medlemmar. Min familj består utav min mamma Jeanette. Min storebror Johan och min storasyster Johanna. Jag har tre småsyskon, min lillebror Kit och mina småsystrar Nikki & Noomi.
Jag har även min flickvän Hanna. 

Mina intressen är ishockey, gymmet, boxning, gaming, resa, festa. Mestadels allt som får en att skratta. 
På fritiden brukar jag mestadels vara med min flickvän, mina vänner samt gymma. 

Vi bor i en villa på Övre Villagatan i Grums.


Jag älskar även djur, speciellt hundar. Mina favoritraser är Pyréneer, Leonberger. Rottweiler samt Sankt Bernard. 

Var väl inge mer om mig :PP 

KOMMENTARER:

  • Ylva säger:
    2014-08-20 | 18:21:04

    Jag älskar också hundar, har en bichon frisée själv men favoritraserna är fransk bulldog och boxer. Din mamma måste varit världsbäst på att välja namn, jättefina namn både du och dina småsyskon :) Tack för bra presentation!

Kommentera inlägget här: